onsdag 7 december 2011

Goggle Sketch Up Hus

Google Sketch Up hus
Mitt hus har är en omkrets av ca178 m.

Husets area är ca 1792m2

Alla fönsternas area är ca:1322m2

Takets area är ca 1832m2

väggarna ute area är ca 3536,4

Om jag bytte alla fönster glass hade det kostat 1 586 400 kr altså ca 1,5 mil kr

Jag har en spetsig och en trubbig vinkel på taket och en rät vinkel vid sidorna eller
på gymnastik mattan eller på gräsmattan och mm

Jag har världens största kringla och chocolate chip cookie i min trädgård. Och en gymnastik matta som är e kvadrat. En rektangulär studsmatta. En pool och en bubble pool
som är en cirkel Jag har en trappa och sen vardags rummet med en sofa. Jag har bara en möbel i mitt hus. Jag har två fontäner i trädgården som är cirkulär. Vissa av mina väggar är gjorda av glas. Det är ett väldigt stort hus som inte har så många våningar. Jag har alla gymnastik redskap jag tävlar i.

1 kommentar:

  1. Bra Elin! Vilket lyxhus och väldigt stort:/ Malin

    SvaraRadera